29 juni

Det är när man jobbar som man verkligen tar vara på helgerna. Försöker hinna med så mycket som möjligt men samtidigt försöka koppla bort stressen. Och jag lyckades riktigt bra denna helg. Känner mig utvilad men en ledig dag till hade man ju inte sagt nej till. Vädret är kanske inte bästa (sett ifrån Lindövägen) men efter igår så har jag fått mersmak på att bada. Direkt efter jobbet är det jag som ringer Jonna och Vicky för att åka iväg idag igen till Sörsjöng eller någon annan mysig sjö. Tänker inte sitta hemma, det har jag ingen lust alls med.

Köpte ju äntligen en egen digitalkamera. Fotade loss vid Sörsjön igår och idag är inget annat än samma sak. Ludvig och Emma på jobbet är ständiga offer. Härdanefter kommer det bli mer och mer foton i bloggen eftersom att det är nästan roligare och mycket finare att lägga upp bilder än en himlans massa text. En bild säger mer än tusen ord och det är något jag ska hålla i minnet nu när jag äntligen skaffat kamera. Ingen 2.0 megapixelfoton från mobilen nu, nej nej. Och eftersom folk hatar det faktum att jag ALDRIG gör radbyten så verkar foton vara en bra idé. Eller vad tycker du, Robin? ;D

Nu ska jag sortera reseräkningar i reseräkningsordning. Kanonkul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0