7 juni

jag ber så hemskt mycke tom ursäkt men jag tänker faktiskt inte rösta idag. jag är inte insatt för 5 öre och att rösta blankt känns inte riktigt värt. Ungefär som "har man ingenting snällt att säga ska man inte säga nånting alls". Så just därför bojottar jag att rösta idag, trots att det skulle vara första gången i hela mitt liv. Känns lite överskattat och övertänt att rösta bara för att man får och inte för att man verkligen tycker nånting. Helt enkelt så känner jag mig inte snäll idag, så jag är tyst. Tyck vad ni vill.

Igår blev väl inte riktigt vad jag hade väntat mig alls. var nykter trots att det var sista dagen på studentveckan som jag kunde gå ut och riktigt slå runt. Var riktigt grym på Singstar hemma hos Söderlund där det var röjeliröj samtidigt som Sverige förlorade mot Danmark på Råsunda. På nationaldagen och allt. Suck. Ingen positivstämning inne sovrummet där jag, Micke och Nina höll till under matchen. In mot Otten och det var röj i bilen som gällde. "DU TROR DU ÄR SÅ JÄÄÄVLA BRA..." , segervarv i rondellen och biltutan gick i ett. I kön dog mitt humör men anledning är ingenting som man behöver skriva i bloggen. Surade ganska rejält men Philip drog upp mitt humör på dansgolvet. Åkte hem strax innan 02.00 men hann inte mer än komma innanför dörren innan Emil ringde och tyckte att jag skulle komma ut och möta honom och Jonas. Satt på trappen en timme och sedan inne i huset några timmar. Emil mådde dåligt och gick hem medans jonas & jag skrattade åt diverse senarion som kunde ha hänt Emil utanför huset och fylleminnen. Eller sånt som man INTE minns på krogen? Där slutar historien ;D

Idag händer det nog inte särskilt. Ska städa iordning här hemma lite och senare kommer några hit och ser på film. Ska bli trevligt :) Kommer nog dock somna skapligt eftersom imorgon ska jag upp tidigt. 08.00 ska jag befinna mig på Aditro och då är det första dagen av 11 veckors sommarjobb som drar igång. Ska bli härligt att tjäna pengar igen. Riktigt pengar. Vi hörs. BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0