8 juni @ Aditro

sådär, nu har 11 veckors sommarjobb dragit igång.

timrapporter
SAP
svensklön
telia
comhem
"090509 090509 b070 14:30 21:30"
inrikes resa
övriga utlägg
bredband / kabeltv

ingen ipod, ingen musik på den tillfälliga telefonen och radion är avstängd.
vilken tur att mamma hade havrekakor i sin låda.. Kan ni höra ironin?

trots detta har tiden gått ganska fort ändå och jag trivs redan. Sofie och Valeria är här med mig om om några veckor(?) kommer också Ludvig jobba med oss. Det kommer bli som förra sommaren och jag gillar't. Nu ska jag sänka huvudet ner i pappershögen igen och fortsätta knappa in Tommy's reseräkning. Din snåle fan. Tänkte bara säga att jag lever trots att jag gick upp omänskligt tidigt. Eller aa, halv sju. Har inte gått upp så tidigt på ett helt år. Inte konstigt att det var segt att ta sig ur sängen. Imorgon blir det värre. Inget håller mig borta ifrån Otten ikväll!


Kommentarer
Postat av: Ludvig

haha ja då får Aditro tillbaka sin spirit igen!



M ---> W =Winner

L ---> 7 =Loser



kommer du ihåg? =D

2009-06-08 @ 13:02:45
URL: http://becauseyoureworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0