lite snabbt hinner jag

hade det inte varit för alla moln så hade det varit en kanondag vid sjön. Trevligt var det iallafall och inte säger jag nej till solstrålar, trevligt sällskap och mumsig melon. vad som var mindre kul var den idiot som kastat en glasflaska i vattnet och just där satte jag min fot. Såklart. Aj aj. Tur att man har kompisar som gått bygg och kan bygga ihop saker för Micke torkade blod och plåstrade om mig. Sedan fortsatte vårat soleri på hög nivå. Skönt och det syns redan att jag fått lite färg för där jag hade ringarna har jag nu två runda, vita skinringar. Fint.

Nu väntar jag bara in folket (eller Nina är redan här i tid som man ska men Sara och Pontus är dom vi väntar på) och sedan ska Pappa skjutsa oss mot Krokek där det bjuds på vin och trevligt sällskap! Får se hur kvällen slutar. Kul ska vi ha aillafall. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0