måndag 23.07

godkväll!
sista timme på jobbet var olidligt. Somnade på handen och vaknade till av att Pappa ringde och berättade att han var på väg för att hämta mig. Sprang ut genom dörrarna och kvicknade till när jag kom ut i friska luften. Sara ringde och var tyvärr tvungen att berätta att förhandsvisnings-biljetterna var slut så jag kunde inte följa med. Suck sa jag och la på. Lagade mat och började koreografera till karnevalståget. Svårare än vad jag hade räknat med. Helt plötsligt ringde telefonen och det var Sara igen som förklarade att det fanns en biljett kvar och den låg i bljettluckan med mitt namn på den. Okej, när börjar den då? 18.15.Vad är klockan nu? 18.00. PAAAAAAAAPPPAA, SKJUTSA MIG! hann precis. Hann knappt hälsa på Johan och Pontus innan filmen började men hann iallafall tacka Johan för att jag fick följa med innan dom drog till donken och vi tjejer drog hem till Sara. Lyssnade på musik och kollade på roliga youtube-klipp inann ajg kände att det var dags att ringa far som hämtade mig. Hemma sitter jag nu, ska nog lägga mig relativt tidigt ikväll men jag tvivlar på att
jag somnar för det. Det blir nog en SMS-konversation även denna kväll ;D

anyhow, "The Proposal" måste ni se. Mycket sevärd. Rolig och söt. Sknaste mormor'n, sötaste hunden, snyggaste (manliga) huvudrollen och Sandra' Bullocks rappande. "för fönstret. för väggen. för svetten på min pung!" HAHA!

nu ska jag sova men första,
smörja in kroppen.
Har smörjt mig 4 ggr och det syns redan.
Soft! Natt natt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0