together we'll be fine.

jag har tamefan de absolut bästa vännerna i hela världen. Dom lyckas alltid (läs: ALLTID!) få mig att må bra hur ävla pissdåligt jag än mår. Var på ett lite halv dåligt humör när vi möttes upp men efter att ha fått förklara mig och deras förståelse och leenden så hade jag innan 5 minuter glömt bort alltihop och kunde börja njuta av min ost-och-skink-paj. Sen var det inget snack om saken. Vi var i Söderköping och glass skulle absolut köpas. Det blv en tropical för 110 kr. Fyfan. Efter halva glassen fick jag brainfreeze och simon börjde huttra något om hur kallt det var. Han som fortfarande var hungrig trots sin gigantiska glass. Hemvägen blev såklart rally eftersom det var jag och simon bakom rattarna (asså, bilens ratt. Inte några tuttar! ;D) och vi kom hem till mig ovanligt fort. Kollade runt på folk facebooks innan vi drog igång Rosa Pantern 2. Skratt och en himla massa mys. En sväng med bilen, tutade högt på Folke och Henke (eller markus?) med bihang innan vi fortsatte köra runt. Tack för en toppendag. jag älskar er!

Nu är jag hemma igen. Borde redan ha lagt mig med tanke på att 3 veckan (bara 9 veckor kvar nu!) av sommarjobbet drar igång imorgon och jag ska verkligen göra mitt bästa för att orka stå i arkivet en längre tid imorgon men jag tvivlar starkt på att jag orkar mer än en timme åt gången. Tur att Ludvig är där! Han är bra. Han är snäll! :D

Nu ska jag nog faktiskt sova men en liten notis först: Vicky tipsade mig om att man kunde göra ett såntdär fint band som alla har i pannan av sitt eget hår och jag var inte sen att testa och hör och häpna: jag tycker att jag passar riktigt bra i det! Skulle ha lagt in foton men i brist på digitalfoto eller en godkänd mobilkamera så får ni snällt vänta till nån annan dag. Jag vet iallafall hur jag ska ha håret imorgon. Tack för tipset Vicky! :D nu, godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det var så lite så min pingla! Imorgon blir det datornsnack för dig och mig på jobbet hoppas jag :)

2009-06-22 @ 01:16:36
URL: http://virrvurrr.blogg.se/
Postat av: A&S

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt Twilight-Relaterad!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw..;)

2009-06-22 @ 01:21:49
URL: http://mouthwatering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0