4 juni

Godmorgon!
Idag är jag bakis och det med rätta för usch vad jag hävde vin igår. Glas efter glas, både vitt black tower och rött smultron vin. Uppskrivna på listan (till ingen nytta) så det blev kön i ca 45 minuter tillsammans med en massa glada studenter som tyvärr sjöng på White Stripes - Seven nation army (LÅT BLI VÅR STUDENTSÅNG!) Den är ifrån '08 och ni kan väl hålla er till eran egen, typ "Rap Das Armas". Iallafall, mötes av en överlycklig Jonna i entren och kvällen kunde inte börja bättre. Sen var det röj som gällde. Sara och jag letade reda på Ida och festen var igång. HIttade även Tjärna, Pontus, Tina, Emelie, Ivan, Dennis, Christian, Magnus, Björn, Mathias och en massa studenter ifrån DeGeer dans/teater. Fan vad folk, fan vad roligt! Buggade loss inne på Lilla och röjde som as inne på Stora. Cider i baren och skratt på terrassen. Tack Sara för en toppen-kväll! :) Imorgon är vi på't igen!

men aa, idag mår man som man förtjänar. Huvudet känns äckel-tungt och jag ska skulle absolut, utan problem, kunna sova hela dagen. Sitter fortfarande i morgonrock och häver i mig vattenflaska efter vattenflaska. Allt för att huvudet som lätta lite. Ikväll gäller det att vara på hugget då jag har lovat bort mig som fylletaxi till de som vill komma hem snabbt ifrån krogen. Alltid bra att passa på att tjäna pengar på fulla studenter en sånhär vecka. Jag menar, jag behöver alla slantar jag kan få. Förresten, vad har alla för sig idag nu innan festandet drar igång igen?

Nu: Vatten, popcorn och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0