23 mars

Goddagens!

Gårdagens huvudvärk fick mig att somna näst intill så fort jag kom hem ifrån Moa. Satt en kort stund vid datorn men folk var bara sura och det var inge kul att prata med dom alls. Här försökte man göra dom på bättre humör och får bara "tsss..." tillbaka. Då gick jag och la mig. Vaknade, som vanligt, av SMS från maria. (4 - 0 till dig) och ett ifrån Sara som undrade om vi ska träna tillsammans idag. Så får det bli. Närsomhelst ska jag leta fram något snyggt att ha på sig på gymmet och slänga i mig en rejäl frukost.

Kvällen är inte planerad men jag antar att jag blir sittandes vid datorn då Fredrik var så snäll igår och la över några filmer till min externa hårddisk och dom vill man ju såklart se då. Te.x Wall-E och Slumdog Millionare. Det är nog det som jag ska göra idag och så lite popcorn på det.

Nu, frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0