26 mars

Godmorgon! För en gångs skull är jag uppe samtidigt som alla andra som jobbar. Dock har jag varken ätit frukost eller bytt om till vanliga kläder. Sitter fortfarande i myskläder eftersom jag var tvungen att skjutsa mamma till jobbet. Måste börja packa ihop mig och käka frukost snart eftersom om ca 1,5 timme ska jag vara på badhuset. Kommer vara där i 12 timmar idag. Klockan 10 - 13 ska jag bete mig som vilket småbarn somhelst i äventyrsbadet med Moa, Anna, Maria och Micke. Klockan 14 - 22 ska jag, som jag berättat förr, provjobba på badet. Så, 12 timmar på badhuset. Det kommer bli en lång dag.

Igår hände nått som jag allvarligt talat inte trodde skulle hända. En ursäkt som jag aldrig trodde skulle komma. Måste väl erkänna att jag hade överlevt utan den men det är ju alltid skönt att man kan komma över småsaker (?). Förstår inte ens riktigt varför han blev sur ens. Oh, karlar..  Kan inte leva med dom - inte utan dom.

Nu ska jag äta och packa. Vi hörs ikväll. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0