Du vill ha mig men jag skiter i dig.

hej, jag ska börja gå på basket! Jag var extremt impad över Stadium Arenan och sara & jag fick mycket godkända platser. Innan matchen ens hade börjat hade min kväll börjat. Grannar satte sig några trappsteg ner och det startade en sms-konversation som höll hela matchen. Dolphins tog emot Solna och det var en jämn kamp genom alla 4 perioderna. Sista perioden var publiken på G och Dolphins började göra mer och mer mål. Det var länge sen jag var så övertända och med bara 2 sekunder kvar av matchen så trycker Dolphins in de sista 2 poängen och matchen slutar 78-77 till oss. HÄRLIGT! :D världens kö ifrån matchen och sedan direkt hem till Moa där fredrik och maria var. Såg "Changeling" som var sevärd men jobbigt slut. Även nu hade jag ständig SMS-konversation med folk och ett samtal till min sara som jag saknar. Så efter filmen och tusen youtube-klipp senare var det dags att åka hem och här är jag nu. I soffan, hunrig men vågar inte äta. Lite smått halv deppig eftersom det verkar som om JAG har rört till det igen. Det var inte meningen :( förlåt. oh, jag vill.

imorgon ska jag städa mitt rum som är stökigt (IGEN!) och sedan träna inför nästa lördag då det är tävling som gäller. Oj, så laddad jag är :D Jag ska bara palla hela dansen, undrar fan om jag gör det asså :S Så nae, imorgon blir det träning. Ser fram emot torsdag då jag åker ut till Wilhelmsson, träffa sara och låta sandra utföra magi med mitt hår. just nu ser håret förjävligt och det tycker vi inte är coolt. Brunt och blont, here i come.

nu, sova. hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0