01.06

jag ljög för er.. det är 4 år som går så jävla fort..

sådär ja, här sitter jag och gråter i vanlig ordning. Dock inte av vanlig anledning. Jag saknar farmor. Något så otroligt. Jag trodde att det dåliga samvetet skulle försvinna med tiden men icke. 10 år var en lång och jobbig tid för dig och familjen när du var sjuk men dessa 2,5 åren utan dig har varit den längsta i mitt liv. Du fattas mig <3

en totalt ovärd dag. Ingenting att skriva om. Eller jo, jag sken upp som en sol när min mobil ringde och "My Linde" uppenbarade sig på skärmen. Hennes ord gjorde mig lycklig, hon stod utanför mitt hus och väntade på att jag skulle kliva utanför dörren. Jag sprang ut och slängde mig om henne för usch vad jag saknar hennes närvaro i mitt liv. Satt säkert 45 minuter i hennes bil och bara snackade skit. Om allt som hänt här hemma, hur hennes liv ter sig i skåne och hur obeskrivligt fattiga vi båda två är. Nu kan jag knappt vänta till vecka 15 då hon (OCH TOBBE!) kommer hem igen. Då blir det röj i Norrköpings stad kan jag lova :) Nu funderar jag på att sova, ska dansa hela dagen om jag har tur. Följa med Sofie till hälsostudion och sedan träning med Carro. En tisdag i ett nötskal så att säga. Godnatt på er.

I LOVE THE WAY YOUR HANDS REACH OUT AND HOLDS ME NEAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0