27 maj

Tjena hejsan!
trodde verkligen att dethär skulle bli en av de tråkigaste dagarna på länge men nae, det var inte så hemskt. Sov länge, umgicks med storebror en liten stund innan jag skjutsade hem dom och passade samtidigt på att åka förbi jobbet och lämna in min timrapport. Fick snällt hjälp av Liv och Banino när dom såg att jag inte fattade ett dugg och att min feber näst intill var på väg tillbaka. Fick iallafall iväg både min april och maj-lön och kunde åka iväg med gott samvete. Åkte en sväng förbi DeGeer eftersom jag jättegärna vill ha dvd:n ifrån musikalen. Tyvärr var ingen lärare där men jag hittade min underbara Ludvig! :D Es3a-känslan kom tillbaks på en gång och jag vill inte åka hem men det var jag tvungen att göra ändå. Hade ju inget parkerings-tillstånd :(

hann inte mer än komma hem innan det var dags att åka iväg igen. Fredrik hade tråkigt och ville hitta på något så det blev en bilfärd till Ringarna och hem igen. Städade iordning i källaren, lyssnade på musik, såg på Jerry Springer och tog en blåsig men solig promenad till Shell/Seven Eleven för att köpa glass innan vi åkte hem till Sara. En myskväll med middag var planerad. Slutade med att vi satt tillsammans Micke, Simon, Sammy, Henke och Rasse (och ca 30 pers till) på Dheli och såg årets match. BARCELONA - MAN UNITED! Slutade exakt som jag, simon och martin ville. 2 - 0 till Barcelona och dom är nu Champions. Oh yes!

nu ringde mobilen :D yeah! godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Moa

Eh... Märkte du att jag oxå var med ikväll eller? Tack för att man blev nämnd...:P

2009-05-28 @ 00:59:14
URL: http://themiiuua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0