-.-

dethär KANSKE bli sista inlägget för idag. Det blir lätt såhär när jag är ledig. Skriver av mig allt som kommer till mig. Jag orkar inte hålla nått inne. Samtidigt är det ett superbra tisfördriv. fast ikväll finns det masa tisfördriv egentligen. Just nu är det OTH som är mitt fördriv. sen kommer:

Project Runway
Hell's Kitchen
Christine
Vänner
Biggest Loser
Grey's Anatomy / Paradise Hotel / Italien-Sverige
So You Think You Can Dance

och jag ska se alltihop ifrån horisontellt läge i soffan. Tillsammans med glass, ostbågar och två liter vatten. Träningen blir alltså inställd. jag orkar inte. jag har ont. DET ÄR SYND OM MIG. jag skulle batala mycket för att ha fått följa cyrus till rom. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0