17 november

hellow.
Gårdagens träningar gick lite sisådär, många ungar är sjuka och det gråa, trista vädret gör dom trötta och sega. Men det gick iallafall vägen och jag fick mina tjugo minuters sömn innan lektionerna drog igång. Åkte direkt hem, slängde mig i duschen och bytte snabbt om innan jag drog till A och tillbringade natten där. Såg på flera avsnitt av BBT och snackade långt in på natten. Ett av samtalsämnena gjorde mig så berörd att tårar föll okontrollerat. Gick dock fort över när jag brast ut i en skratt-attack eftersom han började kittla mig.

Nu är jag hemma, precis gjort mig iordning och ska närsomhelst börja röra mig mot jobbet. En barn-danslektion, showdans 10-13, showdans 7-9 och showdans ung/vux (15.30 - 19.00) innan det är dags för träning. (20.00 - 21.30) Ska bli kul. Saknat träningen. En hel vecka sen sist. Kommer hem igen strax innan 22.00 och då blir det dusch, mat och Hell's Kitchen och säkert datorn i flera timmar. Lediga HELA onsdagen! :D

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0