mitt nya liv.

folk snackar om att dom ska sluta med godis och annat onödigt äckligt som smakar hur gott somhelst. Mitt problem ligger inte i godis och läsk. Det ligger i det faktum att jag inte äter så pass mycket som jag borde och när jag väl äter så är det inte riktig mat. mackor är min bov. Jag älskar smörgåsar. men det är slut med det nu. Jag ska göra precis som jocke. kämpa med kolhydraterna och istället försöka äta bara protein så som ägg, kött och fisk.

dricka WHEY protein-shakes
äta CLA-kaplsar
springa mer på crosstrainer
gå morgon och/eller kvällspromenader.

 

sådär, efter jockes pepptalk så ska man väl komma igång.
nu blir det tonfisksallad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är CLA-kapslar?

2009-11-11 @ 08:17:55
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0