@ work

rostbiff
yoghurt
bröd
kexchoklad
banan
äpple MER
blåbärssoppa

en dansare's lunch.

här sitter jag mätt och belåten. Myser i nya dressen från jobbet. Precis haft en rast på 1,5 timme. Släckt ner ljuset i danssalen, lyssnat på Anna's discomusik ifrån andra salen och regnet som slår på alla fönster ovanför mitt huvud. Ska närsomhelst öppna dörrarna för streetjazz-gruppen och sen är jag igång igen enda fram till 20.45. Det är ganska lustigt hur man inte tröttnar på att sitta i en danssal. Jag skulle kunna sitta här non-stop i 24 timmar. Jag trivs nog som bäst i en danssal. Att se förändringar och förbättringar. Dagens första lektion var det som fick igång mig. Dans hjälper mot allt. Det har jag lärt mig denna vecka. Baksmälla, sorg, glädje, ilska och  framför allt; Mensvärk.

nae ni, nu är vi på't igen. HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0