22 oktober

dagens första lektionlektionen gick väldigt bra förutom en liten incident som inkluderar carolina, en snurr och en fot som trampade snett. Det bästa botmedlet blev en coca cola. Först kall på fote och sedan fick den följa med Carolina till skolan så hon kunde tröst-dricka lite. Hoppas det känns bättre :) 

Medans tjejerna gjorde sig iordning för att dra vidare mot skolan så sällskapade jag med Anna, Eve's mamma och Fantomen. Dom skulle måla inne i lilla salen så jag lekte omkring med Fantomen. Världens absolut gladaste hund. säkert galnaste också. Nu är jag hemma , ska fixa lunch snart och sedan i god tid (för en gångs skull) dra iväg till Viken. Måste förbi Vammar och snacka med Gunilla och sedan kan jag åka till lokalen och börja lektionerna. Kommer hem runt 21.30 idag och då är det bara hem och vända. Jag och Moa ska nämligen upp till Örebro för att hämta Banan som kommer med tåget. Hon ska vara hemma över helgen för hon vill så gärna gå till Hugo's och hylla Håkan med mig. Oh, ska krama ihjäl henne. Som vi har saknat henne. Alltså kommer vi hem sent ikväll. That's it.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0