27 oktober

är hos A.
snodde datorn medans han är i duschen.

somnade tidigt. eller jag gjorde. Somnade redan under Roast (tyckte inte det var särskilt kul, synd eftersom det var säsongs-avslutning) men vaknade direkt efter och somnade igen runt 3 efter ett x antal bilder och vem-tänker-jag-på-lekar.

tisdag idag. fortfarande lov så jag är fortfarande ledig men våra grupper ska träna iallafall så vi kör på som vanligt ikväll. Stolsdansen, dreamgirls, grease, all that jazz och jesus christ superstar. Kanske kan lyckas lära mig superstar ikväll. Sandra och jag försökte iallafall förra veckan. Goda försök är godkända.

måste ringa jonna angående ullared, jag vill verkligen åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0