tisdag

godkväll och hoppas att ni har haft en lika bra tisdag som jag. Mina tisdagar är alltid bra om jag tänker efter. det enda negativa för dagen var nog att jag var så sjukt hungrig på träningen att jag mesta yra omkring och inte riktigt kunde ta in allt. Trots detta blev vi klara med All That Jazz och mina dubbelpiruetter såg lika bra ut idag som igår. (älska att se utveckling!!) Har även fått med mig skivor hem av Carro så nu kan jag äntligen dra igång med de tre koreografierna till musikalshowen vi ska ha i december.

Har bäddat ner mig i sängen nu, ser på sjukt gamla repriser av Big Brother och ska nog faktiskt bestämma mig för att sova närsomhelst. Imorgonbitti är det tidig lektion med djäkne-9:or så jag måste vara utvilad. dock ska jag inte jobba särskilt mycket eftersom tjejerna jobbar fortfarande med sina egna koreografier så det blir en lugn morgon för mig och lotta. Så därför, godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0