24 september

idag var det riktigt svårt att ta sig upp ur sängen. Hur mycket jag är försökte så tröck jag bara mer och mer på snooza-knappen men halv 9 var jag uppe, åt frukost, drog på mig träningskläder och förberedde mig mentalt för dagens första och enda lektion som gick riktigt bra. Tjejerna jobbade på och uppställningarna blev riktigt snygga. Vi fortsätter igen på måndag.

Annars har dagen inte bjudit på mycket alls. Inte någonting om jag tänker efter. har bara degat men det har varit skönt. Tagit väl hand om kropp och själ, ätit massa mat och lyssnat på musik som gör mig glad. Ikväll (om bara en timme eller så) kommer jag nog vara ännu gladare än vad jag redan är. Då ramlar vänner in innanför dörren och vi ska bestämma käk och film för kvällen. Om jag och Moa får bestämma så blir det pizza från Neptun och skräckfilm från Stockholmsvägen. Klingar bra i mina öron.

Imorgon är det jobb igen.
Djäkne 8:or, 08.00 - 09.45
sen får vi se vad fredagen bjuder på.
men än så länge är det bara torsdag.
trevligt det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0