3 september

möte 1: det första och jag var sjukt nervös. men allt gick bra, oförväntat bra. regnet föll och vi varvade med skratten och de sura samtalen. tusen sms, ett telefonsamtal och en jävla massa allvar. En isthé, två kaffe och en vandring genom regnet.

möte 2: dans och träning. placeringar och en hel del fel. (ojoj, el el el där. haha!) Nervositet och prestation. "jag är allergisk mot fel" , sara's snygga vändning och mitt skadade knä. smink och hår samt bestämmelse om när vi ska ses.

möte 3: 5 av 7 danslärare diskuterade hösten. pepptalk och mer fix av lokalerna. en galen hund, en rädd 3åring, en skrikande 5månaders och en borrmaskin. utdelning av tröjor och fika.

möte 4: jag och carro satte oss äntligen ner för att gå igenom de kurser som faktiskt startar och inte. några strykningar, några tillägg och några ihopslagningar. ändringar på tider och planering av hur vissa kurser kommer se ut.

nu är jag helt slut eftersom dagen inte tog slut där. fick cykla hem, i regnet. iförd mjukisbyxor och linne. lagade mat och diskade undan i köket och slog mig ner i soffan för att jobba med lite koreografi men icke. sofie ringde och ville ha sällskap när hon skulle ut med hunden så det blev en långpromenad och sjävklart öste regnet fortfarande ner. så nu är jag trött som sagt. ska sova. imorgon är det en lång dag innehållande träning, uppvisning och en himla massa sprit. NATT NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0