nyårsresume 2010 - del 3

juli:
hade myskväll med dansarna hos Carro
drog igång andra veckan på SportsCamp, LAURING!
bråkade, SOM FAN.
såg VM-finalen (SOM VANN!) hos Kalle.
A flyttade till norge..
badade i Skiren med Ante, Raz & Sofia
tog upp kontakten med han från förr.
gick på IFK igen, kollade mest mot berget
fick besök ifrån Linköping. Såja. Visa vad du kan.
hej, jag heter bengt.
nattbadade.
sista veckan på sportscamp
utgång med SSC-ledarna.

augusti:
grät av mig på en brygga i Lindö
dansade disco en hel dag med sara, sara och anna
"honk honk"
skrev äntligen (?) in mig på arbetsförmedlingen
efterfestade hos mig med rock och korttrix
tillbringade många nätter i Ektorp när FIFA spelades.
bråkade. massor
tillbringade fredagen den 13:e hos jonna med skräckfilmer!
jag & jonna åkte till gamleby över en dag
dansade på Barnens Dag i Vasaparken
åkte karuseller så det sjöng om det!
trampade på glas och den satt inne i 1,5 månad! jävla sjuksköterska..
färgade håret blått

september:
skulle plocka svamp med sara, hittade ingen svamp
triangel-drama. hur lyckas jag?
erbjuden trekant. tackade nej
kalasade in Nina's lägenhet
spelade squash med moa, micke och simon
hittade "Fars Lilla Tös" på youtube (!!!!)
hade en mysig tacokväll med Anna
drog till Kolmården med SportsCamp
hade en utekväll med stina & vänner, bowling och sprit
Ladies Night med vänner och dansfamiljen!
träffade jockeboi och nemo på Otten


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0