17 februari

hellloooo. jag låg så förbannat bra i min säng imorse att jag lyckades klicka bort alarmet och på så vis lyckades försova mig. Inte särskilt coolt. Vaknade 30 minuter innan jag skulle börja lektion så jag fick en rejäl panik-känsla. Sen kom jag på att jag skulle vara på malska vilket ligger rakt över gatan så jag lugnade ner mig.

har haft en discolektion nu, är hemma på en timmes rast för att käka frukost och sedan tillbaka till malska för att ha en hiphoplektion med ytterligare 25-30 ungar. I två timmar.. kommer dö när klockan slår 14.00.

drar hem sen för att sega i soffan och käka lunch innan jag drar iväg till NDC för fysträning och modern-danslektion. Sen kommer jag dö igen. Och imorgon är vi på't igen. Ännu värre. Shiet.

måste äta nått. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0