9 februari

jag höll på att säga att 5 år går fort men så kom jag på att det är en hel månad kvar.
jag väntar.

tisdag idag.
den längsta och mest fartfyllda dagen på hela vecka. Det är då jag ska hinna med så väldigt mycket saker. Jobba på två olika ställen samt träna själv. Så ska man hinna äta också. Och idag måste jag till stan för att lämna in modemet. så dagen kommer ungefär se ut såhär:
GA 12.10 - 13.10
stan
lunch på jobbet
jobba 15.30 - 18.30
äta igen
träna med gruppen.

så..
här sitter jag nu. Äter mina rostade mackor med skinkost, dricker mitt glas med multivitamin, halvlyssnar på "änglar och demnoner" och samlar kraft inför att ställa mig i duschen. Mamma har bilen idag så jag måste pulsa fram i snön till bussen. Kanske lika bra att börja göra sig iornding. Aarå, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0