10 juni

stort grattis till mina två bästa på deras studentdag.
Grattis Sara! Grattis Cyrus! :D

även grattis till simon, honkan, kim,
jösta, figge, sosso, sofie, zara och alla ni andra.

jag är stressad tjej.
stressad, förkyld tjej.
ska först ha lektion med 8orna.
sen hem för stt hämta laddare och presenter.
sen den själva avslutningen.
till stan för att handla mer presenter.
cyrus utspring.
försöka hinna hem till han.
sara's utspring.
mottagning i åby.
utgång.

när ska jag hinna dricka?
för dricka SKA jag.
förlitar mig på att den raderar förkylningen.
eller iallafall lindrar den för stunden.

hursomhelst, GRATTIS TILL ALLA STUDENTER.

Kommentarer
Postat av: Cyrus

Tack så jättemycket!=)

2010-06-11 @ 15:48:37
URL: http://aryaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0