snurra min sol igen.

godmorgon.
livs levande är jag.
trots att jag trodde att jag skulle dö fera gånger igår.
först när feber slog till. helvete vad jag frös.
förkylningen kom från ingenstans.
sen dog jag nästan på träningen när sofie hoppa upp och ner på mig.
efter att ha fått sova 2-3 timmar mådde jag bättre.
därför gav jag folkets park en chans efter 3 groggar och en tequila.

hade dendär äkliga känslan av; fan, jag är för gammal för dethär.
och för folkets som var där var jag för gammal.
men för ett tivoli blir man nog aldrig för gammal.
usch så jag snurra. runt och uppochner :D
"en gång till! en gång till!"

blåmärkena på mina lår är jättefina.
desutom har jag ingen röst kvar efter allt skratt och skrik.
sen dog jag igen inne på donken.
skakade och försvann i min egen värld.
men tur att man hade trevligt iallafall :)

söndag.
ska upp till jobbet.
jag kommer dö.
men vi måste, om en vecka kör vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0