22 oktober

efter en dag med JB, städning och hundpromenad
så var det najs att komma till träningen.
och åka därifrån med vetskapen om att det nästa två timmarna..
ska jag tillbringa i en jacuzzi.
och det gjorde sen.

sen gjorde jag det bästa jag gjort på flera månader.
hämtade upp A.
samma A som flyttat till norge och är hemma över helgen.
kändes helt galet bra! :D
saknat honom som en dåre!

idag är det fredag och jag har redan nu tråkigt.
så, efter uppvisningen i hageby drar jag hem
lagar fredagsmat, köper godis och ser massa filmer.
hoppas på A även denna kväll.


s o f i e ,   e l l e n   o c h   j a g   i n n a n   u p p v i s n i n g   p å   B a c c h u s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0