för mycket text

uppvisningen gick bra.
några småmissar och ellens lilla skada.
senario: ellen tränar det sista innan uppvisning,
tränar på oerhört liten yta och bakom ryggen finns en toalettdörr.
ellen dansar runt, linus öppnar dörren, ellens arm drar rakt in i dörren.
jag och matilda skratta så vi inte kunde andas.
"det är inte okej! FAN TA DIG LINUS. jag bara skojja.."

hemresan var en historia i sig.
med en fjärrkontroll som styrde allt.
skönsång och massa fars lilla tös.
skrattade så jag höll på att köra av vägen.

sen dess har jag tillbringat i soffan.
med vitlökskyckling, pomme och beasås.
chips, läsk och godis.
johnny english och gisslan
inväntar big bang theroy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0