lördagens herregud #2

OTTEN! hade superkul med mina underbara vänner och bilder kommer här nedanför men det är just det som var herregud. Nej Nej, det som fick oss att vika oss av skratt och tappa hakorna till golvet var tjejen som satte sig några bord bakom oss. Så som hon åma sig på stolen gjorde att både jag och moa satte cidern i halsen och tänkte; skämtar hon nu? Sen kom hennes flörtande igång med killen vid bordet bakom oss. Vi undrade (och hoppades!) att dom redan kände varandra men icke. Han reste sig, gick, dit presenterade sig i ca 1,5 sek och sedan åt dom upp varandra. Tillslut sitter tjejen gränsle över killen, händer och läppar var överallt och folk började kolla ordentligt. Moa och jag skrattar fortfarande så vi inte kunde andas. Kompisarna till killen började filma och folk kom fram och ifrågasatte tjejens beteende. Killen kände sig inte längre lika bekväm och ville gå. Och han gjorde iallafall ett gott försök men tjejen var lite starke då hon höll fast i axlar, armar och varenda lem hon kunde hitta på pojkstackarn. Läpparna satt som klistermärken på hans hals och hur mycket han än försökte så följde hon med runt hörnet. Sen vill jag inte veta mer, ångrar dock att jag inte filma händelsen.

hursomhelst hade jag galet kul med mina vänner, här kommer bilderna.


N i n a ,   s å k l a r t   : D 


s u p e r f i n a   m o a   : )


d e n   a n d r a   s u p e r f i n a   m o a   : )


j o h a n n a   v a r   t a g g a d   : D


v ä r l d e n s   f i n a s t e  v ä n   s i m o n ! 


d e t   s p å r a r   u r !


u n d e r b a r a ,   s a k n a d e   S a m m y !


d a m n .   H a n   ä r   d e n   s n y g g a s t e   v ä n n e n   j a g   h a r !


s a m m y   r ö j e r   p å   g o l v e t .


m i n a   b ä s t a   g r a b b a r


j a g   v a r   o c k s å   p å   r ö j - h u m ö r .


d a m p   1 .


d a m p   2 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0