när du strippar och klär av dig

helg igen!
och som alla andra fredagar har jag varit på topp.
mina kära kollegor tror att jag röker på varje fredagmorgon.
för idag har jag sjungit, krävt tårtbuffé och diskuterat namnskyltar.
tog även lite arbetstid till att se på det kungliga bröllopet! :D
herreminjesus vad vacker Kate är. Och prinsen är inte särskilt ful heller.
AYCARAMBA!

ikväll blir det faktiskt väldigt lugnt.
det blir chill i min soffa igen med jimmy och förhoppningsvis rasmus.
filmkväll och mat.
och godis.
massa godis.
är gaaaaaaaaaalet godissugen faktiskt.

nu ska jag fortsätta spela sönder maggios skiva.
snälla bli min, inga kläder och mitt hjärta blöder är på repeat.


Kommentarer
Postat av: maria

Ska du ha den där mensen igen, mån tro ;)

2011-04-29 @ 20:38:56
URL: http://mariakindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0