summerburst

tack för en grym kväll, tjejer! :D
god mat, skvaller, skriva ord med rumpan,
sätta svansen på grisen, marschmallow-tävling,
stoppa pennan i flaskan och norsk kareoke.
ölspel och gamla danser.
och så en liten utgång på det med roligaste taxiresan.
gjorde min debut på Trappan och det känns bra.
bilder kommer i nästa inlägg.

idag är det soligt med växlande molnighet och jag sitter inne.
min stacjars hud har fått lite för mycket sol de senaste två dagarna.
det gör vad jag än har på mig. Så idag tar jag vecostädningen.
när jag kom hem igår blev det så stressigt att kläderna hamnade överallt.
har också lite disk att ta itu med. HUR FAN LYCKAS JAG?! :/
håller tummarna för fint kvällsväder och att nån vill sitta i en park med mig.
eller på en balkong. Bestäm själva.


bild från en danskväll i vintras med alla discopensionärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0