jag var helt säker

Bara för att det änligen är jul så kan man inte sluta betala räkningar.
även om man gärna skulle kunna slippa det en gång varje år.
Med detta vill jag ha sagt att jag har betalat räkningar och det var as-tråkigt.
Men nu är det gjort och jag kan med gott samvete köpa lite julklapar till mig själv.
 
Ska nu göra mig iordning för snart (förhoppningsvis snart) ringer söderlund och vi ska dra iväg.
En sväng till Ingelsta för den sista julklappsshoppingen, lunch och kläd-letande.
Ska nog också passa på att shoppa upp mitt presentkort på Gina.
Smycken för 500kr, det skulle sitta fint!
 
Ikväll tillbringar jag kvällen med mina fina vänner hemma hos Micke på lill-jul.
Ska bli kul att få träffa alla mina fina igen, innan det ska firas jul och nyår på olika håll.
Fina vänner ska man hålla hårt i.
 
Nu: Kläder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0