my life has been so overproteced.

Jag har gjort det officiellt överallt så jag kan göra samma sak här.
 
För snart två veckor sedan fick jag besked om att jag inte skulle få fortsätta på Aditro.
Passade då på att kasta tillbaka lite och rakt ut säg: bra, jag hade inte kunnat stanna kvar ändå.
Jag har fått ett erbjudande jag inte kan tacka nej till.
Kan inte, vill inte, ska inte.
 
Jag har tagit ett riktigt stort beslut och tagit ett stor kliv ut i ett nytt liv.
Känner mig RIKTIGT stolt över mig jälv för de två senaste åren har varit kämpiga.
Kämpiga men lätt värt det, det har tagit mig hit. Precis dit jag vill.
 
Att ha två jobb, att jobba 14 timmar varje dag är hårt. Det tär på en.
På min kropp, mitt psyke och speciellt relationer.
Tur att jag har världens finaste människor runt omkring mig som förstår.
Nu kommer det bli mer tid åt er, jag älskar er!
 
2013-01-01 blir startskottet för mitt nya liv.
som danslärare på heltid, som fastanställd.
På mitt älskade Norrköpings DansCenter!
LYCKA!
 
för att citera min fina, kloka mamma:
"ibland måste man bara chansa och så får man inte ångra sig,
det löser sig, det gör det alltid."
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0