från 0 till 100

vad fan hände?
kommer knappt ihåg att jag jobba.
vet bara att jag var sjukt effektiv och fick massa gjort.
imorgon kör vi samma sak igen.

hursomhelst.
kom hem efter jobbet och sjönk ihop.
blev så deppig att jag bara grät och grät.
hela vägen från min soffa till victors säng på andra sidan stan.
ville inte göra nånting. inte jobba. inte dansa. bara gråta.
(det verkar vara mens på gång. vad annars?)
men efter ett samtal med maria mådde jag bättre och kunde skratta igen.

dansade själv i en halvtimm och höjde mitt ego en bit till när eleverna smygtittade in.
en grym danslektion med NAFFI och sen mådde jag bra igen.
bra danslektioner är en väligt bra medicin mot det mesta.

hemma hos victor nu.
ätit min barnmats-burk och duschat.
kurat ner mig i sängen och ser på Criminal Minds.
eller iallafall försöker, victor skriker högt när hans spelade inte går som han vill.

godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0