what about now

när ska folk börja lyssna på mig?
om jag säger halsfluss så är det halsfluss.

och när ska jag sluta vara så förbaskat optimistisk när det gäller vädret?
det är liiiiite för kallt för att ha 3/4-byxor och vindjacka.
idag blir det hela köret med tjockjacka, mössa och halsduk.

träningsvärken sitter där den ska. Fy helvete vad det gick på träningen igår.
fick bra kritik av Agnes och sånt känns alltid bra.
mindre bra att jag alltid börjar gråta när jag dansar modernt, jävla känslo-dans!

uppe tidigare än vanligt för pappa svängde förbi med stereon som jag behöver ikväll.
det vankas dans i skärblacka, 17.00 - 19.30
men vi börjar som vanligt på Aditro med manuella reseräkningar.

ha en fin torsdag. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0