svingade, flög, jag var i luften

lördag var en bra dag.
en lugn dag hemma i soffan.
hamna hemma hos moa med film, ost, kex och vin.
fixade oss för en kväll ute.
vidare mot Asken för tre-rätters och cider med Sara.
alltid lika trevligt att få lite kvalitetstid när vi ses så sällan.

sen slog huvudvärken till.
huvudvärken jag hade duschat bort under dagen slog tillbaka med råge.
det sved att messa till sara och säga att jag inte skulle med.
men fick tänka smart och sova bort huvudvärken eftersom jag klev upp tidigt idag också.
ska fixa med tvätt och disk här hemma samt fixa lite mer koreografi till idag.

wuhuuu! :D
idag börjar dansen och jag kör två jazzlektioner.
18.15 - 20.15, kungligt pass på två timmar.

Nu; frukost, Tarzan och sen sova en timme till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0