do or die

jag vet knappt vart jag ska börja.
ännu värre vart jag ska sluta.
när det räcker.
när enough is enough.
vi tar det en dag i taget.

igår var det det tisdag och jag hade en värld som var uppochner.
jobbade stenhårt och mådde skit när jag var klar.
tvingade mig själv att skippa träningen för att inte bryta ihop helt.
så tillsammans med karln åt jag mat och somnade i soffan.
precis vad min kropp och mitt sinne behövde.
även fast jag avskyr att missa gruppträningar.

idag är det onsdag och jag är endast på aditro, förutom moderndans träningen ikväll.
utan att dansa dock. ska bara sitta brevid och sura över att jag inte får dansa.
hursomhelst så har jag även idag lyckats göra mig osams med vårdcentralen.
bokstavligt talat tvingade till mig en tid imorgon för att kolla min hals.
så de så!

MÅSTE. BLI. FRISK.


saknar maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0