let's go to the movies

HAR JU HELT GLÖMT BORT SÖNDAGENS HÖJDPUNKT!
Bio med Victor, Jenna och Nina.

SOM VI HAR VÄNTAT.
jag och jenna såg reklamen för "Devil Inside" i december och premiären skulle vara i januari.
och vi började tagga som attans.
fick info om att premiär då skulle vara i USA i januari.
23 MARS skulle den komma hit.

fan tänkte vi.
men men, det är bara att invänta rätt datum.

i torsdags:
jag - det är 22 dagar kvar!!!! :D
nina - 22 dagar! börja tagga!
jenna - har ni ens kollat om den visas i norrköping det datumet?
*tystnad*
jag - men kolla det då!
jenna - jag tror den visas i stockholm då och här senare...
nina - sluta vara negativ, kolla istället.
*kollar upp datum*
jenna - 2 mars.....
vi andra två - 2 MARS?!?!?!?!?! DET ÄR IMORGON.
jag - JAG KAN INTE DÅ!
jenna - INTE JAG HELLER.
nina - JAG HATAR ER!

hursomhelst. vi har bokat biljetter till ikväll. DET KOMMER BLI AWESOME! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0