normalt, ungt beteende

ytterigare en lugn helg.
även fast jag var galet sugen på fest och dans igår.
men vi hade en supertrevlig kväll igår med bowling på Eurobowl och kinamat på Asian Garden.
jag kom sista på bowling och kompenserade det med att äta friterad banan och glass till efterrätt.
Efter en läskig rundtur fram och tillbaka från svärtinge så somnade jag gott i victors famn.

Idag är det söndag och min lägenhet ser ut som om kriget dragit förbi.
MÅSTE städa. måste verkligen tvinga mig till det. bäst att passa på medans victor fortfarande sover.
inväntar också att maria och sara ska ringa för vi ska umgås i eftermiddag.
ska nog lyckas få med dom till nått mysigt fik nere på stan, länge sen man bara satt och snackade.

avslutar söndagen med två lektioner uppe på dansskolan och lite jobbsnack med Anna.
sova tidigt ikväll för imorgon börjar vi om igen. Måndag igen..


sara, maria & jag röjde på nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0