ren chansning

snacka om att bita ihop!
det behövdes verkligen idag kan jag säga.

kom till aditro som var på klippans kant så jag kom tillbaka i rätt tid.
för Philips hade lönekörning och det var galet mycket att göra.
men vi är grymma och fick undan allt.
sen ringde storebror och jag fick agera stöd åt svägerska som var upprörd och ledsen.
så jag tog en långlunch vid Ensjön i solen med stina och det lilla monstret.

sen blev det, som alla andra måndagar, 4 timmar på dansen utan att dansa.
det suger att vara danslärare och sjuk. Att sitta still i fyra timmar är inte min melodi...

hemma hos victor nu och satt mig så jäääävla skönt i soffan.
tvn är inställd på 5:an som kommer visa får vi följa med, criminal minds och big bang theory.
godnatt norrköping.


annars är vi ganska normala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0