du frågade till slut

Hej hej hallå där!
En glad Malin som skriver idag trots diverse krämpor.
Halsen är inte bättre alls och hostan likaså.
Kroppen värker men kan inte avgöra om det är sjukdom eller bara träningsvärk.
Men jag är glad för idag är det en bra dag!
 
Victors namn står både i trapphuset och på dörren.
Han är iväg till sin lägenhet nu för att lämna nyckel och sen är han helt min.
Vi bor tillsammans på riktigt. Sambos. MIN SAMBO! <3

Medans han är och fixar det så ska jag plocka lite med de sista kartongerna de tog hem igår.
Se till så vi får plats med allt och städa iordning lite.
Lunch när Victor kommer hem och börjar göra sig iordning för kvällen.
Jag håller mig nykter på alkoholfritt vin och är därmed chafför.
Ska fira Valborgsmässoafton i Jursla med mina fina ladies och boys.
grillning och vänner. 5 av 5 Kenta.
 
Hoppas att ni alla får en fin kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0