my style is hypnotronic

Vilken kalasfest det blev i fredags!
Efter att ha sprayat hela håret i glitterspray tog jag mig snabbt till Maria för att hjälpa till.
Blåste ballonger till förbannelse, pyntade och bar uppochner för alla trappor.
Folket kom och det blev genast en mysig stämning.
Grabbarna bjöd på sin klassiska tolkning av "Goodbye my lover" och skönsång till *Stad i ljus".
Buckets och bad i den isfyllda poolen.
Rockade loss på Hugo med Fredda och bakismat på MAX, såklart.
Vaknade och var så bakfull att jag helst ville sjunka genom jorden.
Årets finaste dag och jag tillbringade den i soffan......
 
Men tidigt söndagmorgon var det fortfarande fint och jag tvingade upp Victor.
Åkte ut till landet och bara hängde i solen med Karin med tillhörande familj.
Rullade hemmåt för att åka en sväng med My och Linus innan det var dags för bio.
Tillsammans med Moa vandrade vi mot bion för att se The Purge.
 
Även idag vaknade jag av ett ryck, denna gång då det var telefonen som ringde.
Nina ville bada och jag var inte sen att haka på.
Så en timme senare låg jag på en filt i solen vid Sörsjön och snacka ikapp allt vi missat.
Där låg vi i flera timmar och brände våra stackars ryggar som nu är ömma och röda.
Hemma nu och borde städa men vill verkligen inte.
HIttar inte inspirationen eller orken. Eller lusten. Minst lusten.
Får ta det en annan dag, vi ska ju ändå flytta om mindre än 1 månad så........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0