the best song ever

BRA FREDAG!
vaknade och tog tag i styrketräningen direkt.
Åt frukost och då ringde telefonen, storebror bjöd in till bad och häng i Lagerlunda.
Möttes av en galen hund och en bror med tillhörande barn i poolen.
Barnet frös så tänderna skakade och då var det dags att gå upp, haha!
Häng på altanen innan vi alla rullade hemmåt.
 
En sväng till glasbanken för att fixa öl till Victor och jag foxade present till kvällens födelsedagsbarn.
Maria har fyllt 24 och det ska självklart firas.
Det firas med en fest på hennes innergård med hawaii-tema.
Fick äran att följa med och handla igår så jag vet att dethär kommer bli så bra!
Jag sitter här nu med sommarklänningen på, blomkransen redo och glitter i hela håret.
Det gick åt en hel flaska till allt mitt hår men det är det värt. skare va så skare va!
Nu ska jag strax gå och handla det sista som hon glömt och sen drar jag dit.
ÄR SÅ TAGGAD! :D
 
imorgon ska jag sova som en idiot!
 
världens finaste kille var glad i poolen.
 
redo för fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0