The way you said it

Det här har varit den mest hektiska veckan på hela sommaren. En inflyttningsfest där jag hade riktigt kul men blev lite för full, varit barnvakt till min terrorist till brorsson tillsammans med mormor och tillbringat många timmar på nya dansskolan och målat väggar. Inte långt kvar till invigning! :D igår tog jag en kväll med fina vänner och gick på årets sista utomhusbio vid Färgagården. Frös som en idiot men det var mysigt och som vanligt pratade jag och Maria genom större delen av filmen. Haha! :D

Idag är det slutspurten på den sista målningen för ikväll kommer dansarna och ska träna inför helgen! Vi ska försöka komma iväg till Ikea i veckan också och handla hem massor med saker till lokalerna. ÅH JAG VILL BÖRJA DANSA NUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0