what a week

Nu är det inte lågt kvar tills det är dags att börja jobba på riktigt.
Nog för att jag har suttit stora delar av sommaren med mailen och koreografier.
Också haft uppvisningar i stan men snart sätter kurserna igång och jag är så taggad!
Dags att börja måla på dansskolan, MASSA marknadsföring och lektioner som startar.
Också är det nu som jag börjar sova alldeles för länge.
Hur ska det gå när klockan ringer 06.30 på morgonen?!
Hursomhelst ska det bli skönt att få rutiner igen efter en hel sommar utan dom.
 
Igår trodde jag att det skulle bli som vilken dag som helst men vad fel jag hade!
Det blev helt perfekt!
Tog en lugn förmiddag med film i soffan.
Drog iväg till MediaMarkt och köpte äntligen TV:n som vi ville ha.
Fick goda nyheter om lägenheten och hoppade lite extra i bilen.
Handlade lite och sedan blev det snabba puckar när Maria ringde.
Bytte om till bikini och landade i Gransjönäs på våran obligatoriska klippa.
Åt lunch, gasade i solen, badade och drog skämt som hela tiden gick lite för långt.
Avslutade kvällen hemma hos Moa med en trasig tv och mycket ekonomiprat.
 
Ikväll vaknas inflyttningsfest hos Moa men först ska det fixas i nya danslokalerna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0