Dan före dan

En väldigt effektiv söndag.
Victor och jag hjälptes åt med städningen och fick massa gjort. Såg på film i soffan och åt tacos innan Victor åkte till jobbet. Jag fick lite koreografier gjorda innan Maria kom förbi. Och sen kunde jag såklart inte somna, låg bara och vred mig i sängen. 

Fick några timmars sömn iallafall innan jag imorse vaknade med ett ryck. Jag är alltid sån runt jul, som en barn som är så förväntansfull. Tog tag i den sista städningen och handlingen och nu är allt klart inför att min familj ska komma hit. Vi bjuder på den traditionella skinkmackan, julgodis och lite ostbricka. Är det uppesittarkväll så är det! :)

I skrivande tillfälle ligger jag raklång i soffan och ser på Snövit och de sju dvärgarna. Som jag alltid gör när jag har lite tid över, älskar disneyklassiker! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0