Gott nytt

årets sista dagen.
Om bara några timmar är det 2014. eller ska man säga 2013s?
 
Sista dagarna har jag verkligen tagit vara på.
All ledig tid att gått till att tänka på mig själv och mina nära.
umgåtts i min soffa, firat svägerskan, umgåtts med familjen, umgåtts med mina bästa.
 
Men idag är det nyår och dagen går till att göra sig iordning.
Redan ändrat håret 4 gånger.
Grundat sminket och lagt allt fram jag kan tänkas vilja ha.
Att välja kläder på nyår är en verklig pers. kan aldrig bestämma.
Victor kommer få en frispel på mig...
 
Idag är det också mina morföräldrars bröllopsdag.
55 år. Smaragdbröllop.
Oh vad jag önskar att deras kärlek är vad jag upplever nu.
Evig. Föralltid.
 
Hoppas alla får ett perfekt slut på detta år.
Att ni minns de roliga händelse från i år med värme.
Alla de tråkiga stunderna är ett minne blott nu.
Nytt år, nya möjligheter. Klyschigt men väldigt sant!
 
PUSS.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0