Lucia

Har inte firat lucia alls. Har inte sådär asmycke julkänsla alls om jag ska vara ärlig. Det har varit mycket sista tiden och jag har inte orkat eller brytt mig. Känner också att eftersom vi inte kommer fira jul hemma och ändå åker till Tenneriffa om 23 dagar så är det skit samma dethär året. Det gör oss ingenting. 

Vaknade upp med en känsla av feber och förkylning men tog mig ut till Tåby ändå. Som tydligen inte skulle ha dans. Hem igen och däckade i soffan innan jag tog mig till dansskolan för att ha alla elever på Djäkne. Helt omöjligt att göra alla nöjda och det var precis att jag lyckades rädda upp allt med ett glatt leende. Man kan inte göra alla nöjda jämt. Måste lära mig det.

Har sedan dess bara varit hemma i soffan i horisontellt läge. Sett film och äta glass. Jättehungrig nu men alldeles för sent för att trycka i sig mat. Så somnar efter filmen och ser fram emot frukosten. Om jag har nån matlust vill säga. Det måste jag. Imorgon väntar en hel helg med Power på dansskolan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0