Milde tid, vad sker härnäst?

Min stackars, stackars hårbotten.
Den flagar sönder i stora bitar och jag får panik. Prövat vartenda schampo som tydligen ska hjälpa men inget verkar ta. Mormor misstänker att det är stress och jag kan nog bara hålla med. Känns som en logisk förklaring så julledigheten är nog bra!

Varit med min mormor större delen av dagen på Ingelsta och shoppat loss! Tights, tröjor, kjol, trosor, strumpbyxor, mat, p-piller, mascara, solskydd och massa annat som behövs när man ska vara två veckor utomlands.

Väl hemma bjöd vi på fila och jag fick laga min första julskinka. Färdigkokt iofs men ändå! Jag är stolt för den blev så sjukt fin! Nu ligger jag i soffan och tänkte somna snart, imorgonbitti väntar två avslutningar på Dagsbergsskolan, julstäda och en kväll på, tro det eller ej, PULS. Julia fyller 18 och jag, tillsammans med Maria har lovat att vara morsor på stan. Kan bli kul, ska bli kul. Det blir inte mer än vad man gör det till! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0