silent shouts

Veckorna snurrar på så satans fort att jag knappt hinner med.
Vaknade upp för ca en timme sen och insåg att det är torsdag.
Torsdag?! Redan?! Hur hände det?!
 
Har iallafall haft en veckan som inte varit den bästa då jag känt mig hängig hela tiden.
Men jag har tagit mig igenom allt jobb och alla träningar utan problem.
Gårdagens träning blev inte riktigt lika mycket träning, mest blev det bara att få in koreografin.
Men men, bättre än inget och efter ducken och maten så mår jag faktiskt bättre.
Men jag skulle ljuga om jag sa att det inte var skönt att ha en ledig förmiddag nu.
Har ätit en ordentlig frukost, ska snart koka mitt kaffe och fixa lite här hemma.
Börjar inte jobba förrns 16.00 så det är lugna puckar idag. 16.00 - 20.30, jättelugnt!
 
Längtar till helgen som ska tillbringas med mina tjejer!
Mina underbara, fantastiska tjejer.
Som jag saknar dom, alldeles för länge sen sist vi sågs allihopa!
 
finaste Hilda och jag efter gårdagens träning på dansskolan. Veckans fjärde träningspass, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0